dinsdag 3 december 2019

Nog meer gezelligheid

Blijkbaar was ik zo ongeveer dood deze nacht want Merel had onweer en regen gehoord en ik helemaal niks, maar gelukkig de andere ook niet al had Merel het echt gehoord want Ron en Monique hadden het ook gehoord. Maar ok rustig aan wakker worden en even blog bijwerken. Dan was ik eigenlijk nog zo vroeg want om kwart voor 10 had ik afgespoken in Seaworld. Dus eerst maar foto van de auto
Daarna even doorrijden naar de winkels aan de Darryl Pkwy nieuw stukje met Ross, Burlington, Marshalls en nog eettentjes en meer winkels. He wat ziet mijn oog een Cheesecake Factory ..nice. Jammer alleen dat i 10 december pas open gaat las ik op blog Bianca, net zo'n orlando gek.. Door naar Seaworld..... Merel en ik hadden een dolphin up close tour geregeldom 10.30 en voor die tijd hebben we voor Ronald nog even een annual photokey geregeld die hoort bij de annual pass. Op naar binnen en gelijk door naar de waterfront winkel. We waren zo vroeg dat we nog even moesten wachten maar ja hoor het felbegeerde ornament is binnen
Nu even wachten tot we worden opgehaald en dan kunnen we beginenn. Niet veel later kwam de educator en gad ons even dveiligheid tips en we konden "achter de schermen" daar kregen we ook nog wat info van de trainers en mochten we met Ashley mee. We mochten dolfijn Nala ontmoeten, wat een toeval heb ik nog een goed shirt aangetrokken ook.
Nala van de Lion King lol We mochten haar aanraken en vis geven en er werd van alles verteld. En heel even kwam vriendin Bee(?) ook nog gedag zeggen.
NA de tour even een koffie drinken en plan de campaigne maken. We gaan de foto's regelen en dan naar Sealion show. Die had de rest nog niet gezien.. We hebben aardig wat foto's gehad van onze lieve fotograaf (had eigenlijk al zo'n beetje gevraagd of ze er was .. een vriendin die seaworld fotograaf is) 89 fotos had ze van ons gemaakt lol.. helemaal top. We hebben zo staan kletsen en al die foto's moeten regelen dat we bijna een uur verder waren. Gelijk erna door naar Pacific Point en hebben we eerst nog wat zeeleuwen gevoerd en naar staan kijken
Tijd om de show te doen. Weer erg gelachen om de Mime Tom. Show was ook weer leuk
We lopen naar de uitgang en nemen afscheid. Ik moet echt wat ophalen in de Florida Mall en de andere gaan richting Vineland. Mijn spullen opgehaald, even een afspraak maken met Monique en daar heb ik in de avond mijn andere spullen gehaald en lekker bijgekletst. Eenmaal thuis even alles bekijken en passen en onder we wol. Morgen weer nieuwe dag nieuwe kansen Bedankt dat jullie mee lezen

6 opmerkingen:

  1. Was weer gezellig, bedankt voor het regelen van de PhotoKey.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was weer een topdag en ja leuk hè dat ornament ik had ook een mail er over gehad
    Geniet heerlijk verder

    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dag! Prachtig ornament zeg. Op naar een nieuwe mooie dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tour en gezellig om dat met z'n allen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die behind the scene-tours zijn echt reuze leuk en leerzaam. En wederom weer een leuke en vooral kleurige (foto's) dag in Seaworld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even bijgelezen, leuke dagen achter de rug. Je zit nu in het hotel waar ik in mei zat toch? Ben naam even kwijt... Bevalt het?
    Leuk toch Seaworld, ben ook zo blij dat ik er in februari weer even heen kan.

    BeantwoordenVerwijderen