dinsdag 10 december 2019

Ah joh doe nog een dagje Seaworld

Vanacht om 2.15 ging de telefoon.. de zoveelste persoon die de lobby nodig had maar bij mij uitkwam.. En bedankt dus eenmaal echt wakker aankleden en eerst eens naar de lobby en uitzoeken hoe en wat.. Toen ik net aan was gekomen had er ook al iemand gebeld maar kan gebeuren Maar vanacht was toch wel ff wth. Ze gingen het uitzoeken en sorry hadden ze nog niet van gehoord. Na ontbijtje onderweg gegaan en ergens rond 10 uur reed ik de seaworld parkeer plaats op. Voor de zoveelste keer rij 11 helemaal voor de deur. Even mijn spullen bij elkaar vinden en naar de bagcheck. daar toch wel zo doorheen en ook de ingang zo door. Plaspauze eerst en daarna rustig aan lopen naar Shamu Stadium en even contact met een vriendin. Ze moest vandaag werken en was onderweg. Ondertussen een andere vriendin die er werkt tegen het lijf gelopen en een pak stroopwafels gegeven. Lol altijd leuk om je vrienden wat te geven. En niet veel later kon ik de kaas, tuc en stroopwafels aan de andere vriendin kwijt. Niet veel later kon ik naar binnen voor Ocean discovery. Deze werd ook getaped door CNBC voor de Tonight of daily show ?? Ook de eerste One Ocean.. Uiteindelijk heb ik alle killerwhale shows gezien even wat gegeten, de skytower gedaan en daarna pet's ahoy gekeken.
Na afloop van de vorstelling kon je de sterren nog een even ontmoeten en eerst de kat een aai gegeven en daarna kwam er een mini pincher die mensen helemaal leuk vond. volgens mij was dit ook degene die aan het begin al het publiek ging bezoeken lol. hij kwam heerlijk tegen me aan staan en kreeg kusjes. Had hemzo meegenomen en toen wist de dame mijn te vertelen dat ze nog een loving home zoeken voor sterren die met pensioen gaan. Adopt a show star. Dit zijn dieren die uit het asiel zijn gehaald en een part in de show hebben gehad en nu op zoek mogen naar een liefdevol forever home. Ze worden nooit meer terug naar het asiel gebracht en vinden zo en mooi nieuw huis. Je kan ze op facebook vinden en daar staan de dieren op die een leuk huis zoeken. jonge dieren maar ook wat oudere, katten, honden maar ook eenden. Vind het een heel mooi doel. Rustig aan weer terug gelopen naar Shamu, ivm een rehearsel mochten we niet richting stadium maar wel wat drinken gehaald en nog staan kletsen met een vriendin en niet veel later konden we naar binnen voor de laatste one ocean van de dag.
Nog lekker bijgekletst met iedereen en een big hug en tot donderdag. Morgen komt Lisa en verkas ik vaan het Fairfield inn bij Seaworld.
Tot morgen weer en bedankt voor het meelezen en het geduld voor de late blogs lol

2 opmerkingen: