zondag 10 maart 2019

zaterdag maar eens een shopdagje

Lisa ging al vroeg weg met een Uber en ik heb alles verder ingepakt en in de auto gedaan.. Op naar mijn laatste hotel, zelfde als de eerste twee nachten. Prima om te verblijven het Clarion Inn aan de Palm Pkwy. Was een beetje vroeg dus ze hadden nog een kamer maar ff shoppen dan maar. Om 3 uur weer terug naar het hotel en ja ze hadden een kamer, begane grond poolside. Ik vind hem prima. Al mijn spullen weer mee in de kamer en kijken war ik evt de laatste dagen nog nodig heb anders had ik afgesproken met Cathy en Brandy dat ik op zondag alles weer mee zou nemen naar Seaworld en dat zij dan alles weer zouden opslaan.. Zo lief. Na alles na te hebben gekeken ging ik onderweg naar en na een stop bij de publix voor ijs, gezellig bij de Biegjes langs. Lekker zitten kleppen over van alles en een heerlijk BBQ.
Nog lekker zitten kleppen en ondertussen het verhaal van Hannie en Wim meegekregen wat een toestand maar niet veel later richting huis, Ron moest weer vroeg voor de Daytona Bikeweek. Morgen weer een dagje Seaworld

9 opmerkingen:

  1. Dat gaat al weer snel Kim, maar gezellig bij de Biegjes bbq , heerlijk hoor!
    Geniet van je laatste dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig bbq bij Ron &momique.
    En nu nog een paar dagen in het hotel geniet er nog lekker het is hier vreselijk weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijd vliegt..maar je hebt het weer super naar je zin daar. Vandaag ook weer een heerlijk daagje met als afsluiter een bbq bij Ron en Monique, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker geshopt en BBQ bij de Biegjes is altijd gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje het vliegt echt voorbij. Gezellig hoor de BBQ leuk om ff bij te kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een rustig verkas dagje en een heerlijke BBQ bij Ron en Monique. Ook datvis vakantie.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je daagjes gaan snel zo. Geniet er nog lekker van, in NL echt hondenweer.
    Gezellig een BBQ bij de Biegjes, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dagje zo ...en gezellig bij de biegjes aangeschoven voor een lekker bbq .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aanschuiven bij een BBQ, altijd leuk ( en lekker ) :-)

    BeantwoordenVerwijderen