vrijdag 1 maart 2019

eerste dag dan maar

Vanochtend viel het best wel mee ws rond 5 uur wakker nog ff gelegen en reacties kijken.. Dan er maar uit en douchen en aankleden... beetje pisstraaltje uit de douche dus zo maar ff vragen bij de lobby.. Dat is water saving ze konden de power omhoog doen maar ben er toch maar nog 1 nacht dus laat maar maar kom nog terug dus dan zal ik het zeggen.. dat ook opgelost Eerst maar ontbijtje dat werd eindelijk weer eens... was altijd traditie met Heleen, een ontbijtje bij Denny's. Loaded breakfast sandwich.. prima te doen. Dan onderweg naar de walmart daar wat noodzakkelijke en minder noodzakelijke spullen gekocht Toen naar de overkant het nieuwe stuk naast lake buena vista outlet. Ook daar geslaagd bij TJ en doorgereden naar de 192 want aangezien ik iemand ophaal vrijdag op het vliegveld is het wel handig dat ik bereikbaar ben.. dus maar een t-moble store opgezocht en een simkaartje erin voor data.. na wat gevogel was het gelukt.. AArdige gasten daar. Nog even een starbucksie en onderweg naar Melbourne waar ik had afgesproken met Cathy die daar woont en waar ik mijn tubs met spullen mag onderbrengen als ik weer naar huis ga. Had een kattenspeeltje mee genomen maar dat was bij boycat Takoda niet in goed aarde gevonden en de rest van de dag heeft i me gemeden . Sorry. We zijn even een mall ingegaan en buiten bath and bodywork spullen niks gekocht. Weer naar huis en hebben zitten kletsen over van alles. Rond 5 zijn we richting de outback gereden waar we haar dochter Brandy ontmoeten en lekker hebben gegeten... Ondertussen was ik bezig met auto ruilen.. want toen ik bij de mall in de middag weer instapte stond het stuur met de onderkant zeg maar naar boven en ehh oko zie ik daar de airbag zitten in het stuur.. kapje niet goed geplaatst of is er wat met de auto gebeurd. Dus kijken hoe lang het omrijden was als ik op de terugweg naar het vliegveld zou rijden of vrijdagochtend als ik er toch moet zijn maar red ik het dan met uitchecken of moet ik alle spullen meenemen.. Ok optie dan is Melbourne vliegveld zit ook een national.. 5 minuten rijden dus die kant op en vragen of het kwaad kon.. Nou een idee mevrouw maar kan hem wel omruilen.. eh ok als je ongeveer net zon auto heb prima.. Eerst ff voltanken, spullen overgooien en rijd nu in een redelijk nieuwe geloof bruine acadia.. En ben van 24000 miles naar 4400 miles gegaan.. Ik zeg prima.. Dus ook na even weggeweest de traditionele carswap weer terug lol. Voor nu ga ik zo Lisa ophalen en gaan we lekker naar Seaworld

7 opmerkingen:

  1. Hoppa...gelijk lekker de gang er in.....hou dat maar zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie omschrijving van het stuur. Kan me voorstellen dat je 'm wilt omruilen.
    Al met al lekker 1e dagje.
    Have fun!
    Gr, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig. Lekker shoppen, een mooie carswap en dan lekker op weg naar SW. Heerlijk dagje dus.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk je bent er weer en lekker weer de vertrouwde dingen doen. Fijne dag in Seaworld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha je houd de traditie hoog in t vaandel zeg. Denny's, carswap...tja veilig rijden is belangrijk. Genieten in Seaworld vandaag👍

    BeantwoordenVerwijderen