dinsdag 24 september 2019

Reisdag

Vanmoegwn redelijk bijtjds eruit haartjes wassen, katten knuffelen en laatste spullen inpakken dan wachten tot half 12 mijn taxi me op komt halen, mijn lieve collega. We zijn lekker op tijd en binnendoor rijd lekker alles, dus we staan zo voor de deur bij vertrek 2. Koffer inleveren en die is wow toch net onder de 23 kilo heb ik toch netjes gedaan met een dutch goodiebag en wat potten mayo. Nog even de collega's pesten en kijken hoe en wat. had al een andere stoel gekregen 13G net na de bc.. helemaal prima. Door de security heen en rustig naar d49 lopen. Eenmaal daar mochten we al gauw boarden en er zat een nederlands stel achter me dus ff lekker gekletst voor we weggingen. Aardige amerikaan naast me, dus goeie vlucht. Eenmaal in de lucht hebben we op bepaalde stukken aardig wat turbulentie gehad, eten konden we kiezen uit pasta of kip, had de kip was lekker, en ondertussen lekker film gekeken. AAngezien de vlucht 9 uur 29 zou duren heb ik Pet Cemetery gekeken, pets life 2, Alladin en Pokemon detectie Pikachu.. Weet het zitten vreemde keuzes tussen maar ze waren leuk.
Om kwart voor 7 werd het vliegtuig op de grond gezet en ergens 5 voor zeven waren we aan de gate, hup eruit en naar immigrations, daar stond een rijtje maar was net op tijd om niet te hoeven gaan zig zaggen nar 5 minuten, Er door heen ook zo gepiept, foto, hoe lang blijf ik en veel plezier. eh ok nou bedankt en doei. Koffer gelijk ophalen die was er ook met 2 minuten en door naar het treintje, op naar level 1 en naar National, daar kwam ik eigenlijk als enigste aan en er stonden 2 medewerkers dus ik vraag voor de grap of ze leuke dingen hebben staan ja tuurlijk mustang enz.,zeg ik nee wil groot heb je niet een audi Q7 staan .. nee die hebben ze niet zoveel meer. Dan een GMC.. nee ze zijn over gegeaan op merendeel Chevy enzo. Stond een Infiniti QX60 .. heb ik nog nooit gehad stond 150000 op de teller.. hmm dus toen ik stond te bedenken ging een mederwerker kijken wat er nog meer stond voor me.. zo lief en kwam er een Buick aanrijden Enclave.. 4435 op de teller.. Nou dan nemen we de..mederwerker hielp met de auto legde van alles uit ik koffer erin en stap in en eh hele rare pook.. En ja na 9 uur vliegen vergeet je wel eens de rem in te trappen dus kreeg hem niet in achteruit. duhhh hele lieve medewerker came to the rescue.. lol zeg ja sorry ben stick shift gewend.
Was zo vroeg dat ik ook maar gelijk langs de Florida Mall ben gereden om mijn bestelde spullen op te halen. Heb ik dat ook weer gehad. Nu door naar het hotel, Hyatt place Lake Buena Vista en nou ja zeg mijn eigen plekkie is nog beschikbaar, lol. Inchecken en flesje water mee, spullen uit de auto halen en naar de kamer die ziet er weer toppie uit en jemig gave spulletjes stonden er op de kamer te wachten
Zal zo in het licht nog mooiere foto's van de auto maken. maar ben er en ga genieten

6 opmerkingen:

  1. De reis zit erop, lekker hoor. Ik zeg maar niets over je stoel en het tafeltje 😬😬😬 Mooie auto gescoord, gaat wel goedkomen deze vakantie. Gelijk door naar de Florida Mall, petje af. Hotel ziet er goed uit. Vakantie is echt begonnen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha mooi gegaan dus....nu wij. Tot gauw....ga jij lekker genieten😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal lekker vlot verlopen op je reisdag. Nu kan het (zwart-witte) genieten gaan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker zo'n voorspoedige reis. En een super mooie auto gescoord. Hotel ziet er ook goed uit het genieten kan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, je bent er, en fijn als alles goed verloopt. Mooie auto, en nu lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk Kim je bent er weer! De pret kan beginnen! Fijne tijd!

    BeantwoordenVerwijderen