woensdag 1 januari 2020

laatste volle dag en reisdag

Ontbijtje in het park van de All Day dining .. die moet toch ook op. Hebben wat shows bekeken
Nog wat eten en orca's kijken
De avond Miracles weer via Facebook Live gedaan. Gezamelijk naar de uitgang gelopen en afscheid genomen van Cathy en Brandy. tot snel weet..ergens volgend jaar. Weer terug in het hotel het meeste inpakken in de koffers/ wat ik mag opslaan bij vrienden. En slapen maar. Lisa wordt zaterdag heeeel vroeg opgehaald, we hadden al bij de receptie alles geregeld dus ik kon nog blijven liggen. Ook gedag gezegd aan Lisa en bedankt was weer gezellie. Nadat ik wakkr was alles ingepakt was en de koffers op geicht heb ik alles in de auto gezet en heb uitgechecked. Nog even de laatste dingen kijken/shoppen en doen en ergens in de middag had ik met Monique afgesproken dat ik mijn opslagspullen weer kon brengen. Had nog een kadootje voor de katten en na ook hun gedag te zeggen en onwijs te bedanken voor alles ben ik onderweg gegaan. Onderweg getankt en niet veel later onderweg naar car rental return.. Wow wat is het druk.. really.. Nou ja was op tijd dus komt wel goed. Auto ingeleverd, spullen gepakt en onderweg om de koffers in te leveren.. Alles helemaal prima, even op FB zetten dat ik naar huis kom.. voor thuisfront ook wel handig. Zo is druk bij de security dan maar in de rij.. was 25-29 minuten wachten en ineens veranderde het en tijd werd meer en een bericht dat ze alleen mensen door lieten waarvan de vlucht binnen 2 uur ging. Degene die al paspoort controle hadden gehad werdennog tegengehouden en niet veel later kwam meer personeel een een snifdog. Reden was het was onwijs druk al bij de gates dus moesten ze even wachten alvorens tot er vliegtuigen weg waren zodat er weer mensen heen konden. Duurde maar half uurtje dus niet zo erg.. En het hele positieve.. doordat de hond er stond hoefden we niks uit de tas te halen en konden de schoenen aan blijven. Doe mij vaker een hond daar. Even relaxen en eindelijk konden we aan boord.. Ze hadden nieuwe apperatuur staan. Er werd een foto van je gemaakt en al je gegevens kwamen zo op een bonnetje terecht en je kon door lopen... Volle bak maar prima vlucht comfort +. half gedoezeld en film gekeken. Lekker gegeten en om kwart voor 11 geland op de polderbaan.. dus nog een kwartiertje rijden alvorens we bij de gate waren.. Al was dat nog even een vraagteken lol.. Captain en delta app zeiden D10, Schiphol app E2 maar uiteindelijk zijn we bij E7 uitgestapt lol.. Ach vakantie nog 5 minuten langer. op naar de uitgang, koffers mee en ondertussen was paps op weg.. Jemig wat was het druk maar gelukkig nog een plekje. Alles in de auto en op naar huis. Katten knuffelen, kadootjes enz opzoeken en bij de ouders langs. Diewaren zoiezo weer blij dat ik er was en de kat ook. Wicky zelfs zijn kadootje uitgezocht uit de tas lol.. helemaal happy met zijn katten hengel die hij uit de tas had gevist. zondag thuis en maandag gelijk weer werken.. gelijk maar in gareel komen. Nu alweer 7 dagen gewerkt en inmiddels is het weer nieuw jaar nieuwe kansen.. Nog geen nieuwe vakantie geboekt maar wel aan het kijken of wat gaat lukken.. Gaan het zien . Bedankt voor het meelezen en tot snel voor de volgende

Donderdag gezellige dag SW..

SeaWorld en Star Wars Vandaag een dag met Cathy en Brandy.. eerst Seaworld voor een dine en One ocean and Fun.. Om 10 uur waren we wel weer in Seaworld en hebben eerst Ocean Discovery gekeken
Tijd om richting Underwater Viewuing te gaan want we gaan met zijn vieren dine with Killerhwales doen. Weer lekker gelunched en ondertussen wat whales bekijken ... Makaio en Trua.
Door naar Dolphin days en Pet's Ahoy
Je kan maar beter twee keer de show opnemen/live doen dan geen keer ..lol
De 5 uur One Ocean heb ik Live gedaan dus geen foto's. Na de show zijn we richting Disney Sprngs gereden en hebben eerst wat gegeten bij Planet Hollywood.. deze keer gewoon een cola en een plain Jane burger. En lekker meebleren met YMCA en Sweeeet Caroline oh oh oh. No even wat winkels bekijken voor we ons melden bij AMC Dine in cinema. Heerlijke wegzak stoelen en een tafeltje.. Heb de StormScooper milkshake besteld.. Niet goedkoop maar moet wel in de sfeer blijven lol. Star Wars Rise of Skywalker stond op het programma.. Very cool.
Alles is inmiddels dicht in Springs dus maar naar de auto en gedag gezegd en tot morgen. In het hotel weer gelijk de oogjes dicht